PL PL
Regulamin
Spis treści

    Regulamin zakupów

      

       1.

          Sklep internetowy prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem sieci Internet.
           

       2.

          Wszystkie produkty oferowane w sklepie są wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.

       3.

          Wszystkie ceny podane na stronach internetowych są cenami brutto (zawierają podatek VAT). Wiążąca dla stron transakcji jest cena widniejąca przy produkcie w momencie złożenia zamówienia przez Klienta.  


       4.

          Na wszystkie towary sprzedawane w naszym sklepie wystawiamy faktury VAT.
           

       5.

          Zamówiony towar dostarczamy za pomocą Poczty Polskiej. Kupujący jest obciążany kosztami dostawy określonymi w cenniku transportu.


       6.

          Możliwe są dwa sposoby zapłaty - płatność przy odbiorze (przesyłka za pobraniem) oraz zaliczka. Możliwe są następujące formy płatności zaliczki:  

    • Przelewy24 (natychmiastowe księgowanie = szybsza wysyłka) - Obslugiwane rozliczenia:mTransfer, MultiTransfer, Płacę z Inteligo, Płacę z iPKO, Płać z  Nordea, Przelew z BPH, Przelew24 BZWBK, Portmonetka MoneyBookers, BankBrowser, Konto Inteligo, mBank, Bank Zachodni WBK, Bank BPH, Bank ING, KredytBank, InvestBank, Lukas Bank, Bank Pekao S.A., Bank BGŻ, Bank MilleniumPKO BP, MultiBank, Bank Ochrony Środowiska, Citi Handlowy, Deutsche Bank, Fortis Bank, Bank SGB (SGB24), Euro Bank, Raiffeisen, Bank Pocztowy, GetIn Bank, Alior Bank

    • zwykły przelew (termin realizacji zamówienia wydłuża się o czas realizacji przelewu, czyli zaksięgowania płatności na naszym koncie)

    • PayPal

       7.

          Przy każdym towarze podany jest czas realizacji zamówienia. Jest to czas, który potrzebujemy, aby skompletować zamówione towary i zrealizować wysyłkę. W przypadku, gdy czas realizacji byłby dłuższy niż podany na naszych stronach, kontaktujemy się z kupującym, aby potwierdzić realizację zamówienia oraz uzgodnić propozycję terminu.

    Z reguły wysyłka jest realizowana w dniu złożenia zamówienia (przesyłka pobraniowa, Przelewy24, PayPal) lub w dniu zaksięgowania wpłaty (przelew zwykły). 

          W przypadku płatności przelewem powyższy termin wydłuża się o czas realizacji przelewu.

          Przesyłki wysyłane Pocztą Polską zazwyczaj docierają w ciągu 2-5 dni. Przesyłki wysyłane kurierm DPD zazwyczaj docierają w ciągu 1-2 dni. Nie odpowiadamy za opóźnienia w dostawie przesyłek przez Pocztę Polską i firmy kurierskie.



      8.

          W przypadku niezgodności towaru z umową reklamowany towar wraz z protokołem niezgodności, a także ewentualne oczekiwania dotyczące sposobu realizacji naszych zobowiązań, należy odesłać na koszt sklepu za pomocą Poczty Polskiej.      
          

      9.

          Ustosunkowujemy się do żądań Klienta w terminie 7 dni roboczych od momentu zgłoszenia niezgodności towaru. Jeżeli sprawa będzie wymagała opinii uprawnionego rzeczoznawcy lub ekspertyzy firmy zewnętrznej, termin ten może zostać wydłużony do 14 dni. Jeżeli w ciągu 14 dni sklep nie ustosunkuje się do żądań Klienta, żądanie za uzasadnione.
        
           

      10.

          W każdym z powyższych przypadków, gdy realizacja żądań Klienta wiąże się z dostawą nowego lub naprawionego towaru, wszystkie koszty dostawy ponosi sklep.
     

      11.

    Gwarancja zwrotu pieniędzy za zakup produktu w przypadku niezadowolenia klienta (nie reklamacji), czyli możliwość zwrotu zakupionego, nieużywanego towaru, obejmuje okres dwóch tygodni (14 dni) od daty zakupu produktu. Zwrot nieużywanego, zakupionego towaru przez Internet na podstwie ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny może nastąpić bez podania jakiejkolwiek przyczyny.  Produkt nieużywany musi zostać oddany w stanie niezmiennym (nie można go prać, używać przez 10 dni, ale można go wypróbować, przymierzyć, sprawdzić jego funkcjonalność). Koszty wysyłki w przypadku zwrotu towaru w drugą stronę ponosi klient.  Wysyłając towar do sprzedawcy należy dołączyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy (wysyłamy formularz mailem wraz z informacją gdzie należy odesłać produkt). Po otrzymaniu od Klienta towaru stanowiącego przedmiot zwrotu wraz z oświadczeniem, firma NC Solution, www.senmata.pl jest zobowiązana do ustosunkowania się do reklamacji w ciągu 14 dni.

    12.

          Informacje znajdujące się na stronach internetowych sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient składając zamówienie za pomocą mechanizmów dostępnych na internetowych stronach sklepu, składa ofertę kupna określonego towaru na warunkach podanych w opisie produktu. Moment zawarcia umowy kupna-sprzedaży następuje podczas pisemnego potwierdzenia odbioru towaru przez klienta na liście przewozowym przesyłki za wyjątkiem przesyłek za pobraniem, dla których moment zawarcia umowy kupna-sprzedaży występuje podczas potwierdzenia złożenia zamówienia w naszym sklepie.  

    13.

    W przypadku nie podjęcia przez klienta przesyłki pobraniowej, klient zobiązany jest do pokrycia kosztu przesyłki do klienta oraz kosztu zwrotu przesyłki do nadawcy, czyli do sklepu. W takim przypadku wystawimy fakturę na wyżej wymienione koszty na dane klienta, który złożył zamówienie w naszym sklepie.

    14.

    Firma NC Solution - www.senmata.pl nie odbiera przesyłek pobraniowych oraz wysłanych na koszt odbiorcy.

     

      15.

          Regulamin określa zasady zakupów w sklepie. Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na wszystkie postanowienia i informacje zawarte w regulaminie.

    Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
    Zamknij
    pixel